Voetbalvelden Wilhelmina'26 in Wijk en Aalburg onder water
Volledig scherm
Voetbalvelden Wilhelmina'26 in Wijk en Aalburg onder water © Marry Bouman

Wateroverlast Wijk en Aalburg: voetbalvelden Wilhelmina’26 ondergelopen

WIJK EN AALBURG - Het hoge water zorgt ook in Wijk en Aalburg voor meer overlast. Zo zijn de voetbalvelden van Wilhelmina’26 in Wijk en Aalburg veranderd in een groot zwembad. 

  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Telefoon duikt na gewelddadige overval ruim 60 kilometer verder op in weiland in Oudheusden

    Telefoon duikt na gewelddadi­ge overval ruim 60 kilometer verder op in weiland in Oudheusden

    NIJMEGEN - Een man (43) is donderdagavond bedreigd met een wapen en mishandeld bij een woningoverval in Nijmegen. Het slachtoffer zou gewond zijn geraakt aan zijn gezicht en onder het bloed hebben gezeten. Hij is voor behandeling naar het ziekenhuis gebracht. De overvallers maakten onder meer een telefoon buit. Die is enkele uren later aangetroffen in een weiland in Oudheusden, op drie kwartier rijden van de Aldenhof.
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.