De smaakmaker van Jumbo-Visma: Wout van Aert, Jonas Vingegaard en Sepp Kuss (vlnr).
Volledig scherm
PREMIUM
De smaakmaker van Jumbo-Visma: Wout van Aert, Jonas Vingegaard en Sepp Kuss (vlnr). © Cor Vos, AFP, ANP

Jumbo-Visma vertrekt met grote grijns: ‘Volgend jaar komen we terug om de Tour te winnen’

Jumbo-Visma bewees deze Tour dat wielrennen óók een mentaal spel is. De ploeg stond op na alle ellende in de eerste week en vertrok met een brede lach uit Parijs.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.
  2. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.