Ide Schelling kiest ervoor langer bij Bora te blijven
Volledig scherm
Ide Schelling kiest ervoor langer bij Bora te blijven © photo: Cor Vos

‘Aantrekkelijke’ Tour-debutant Ide Schelling verkiest Bora boven Jumbo-Visma

Ide Schelling gaat zijn contract bij de Duitse ploeg Bora Hansgrohe met twee jaar verlengen. De 23-jarige renner uit Den Haag is bezig aan een opvallend seizoen en won begin deze maand met de GP Kantons Aargau zijn eerste profkoers. Schelling verkiest Bora boven Jumbo-Visma dat belangstelling voor hem toonde.

  1. Teunissen toont zich met vierde plek: ‘Had vertrouwen graag uitbetaald met een zege’
    Video 'In Het Wiel'

    Teunissen toont zich met vierde plek: ‘Had vertrouwen graag uitbetaald met een zege’

    Mike Teunissen eindigde in de negentiende etappe van de Tour de France als vierde, maar echt dicht bij de overwinning was de Nederlander van Jumbo-Visma eigenlijk geen moment. Matej Mohoric ging op 25 kilometer van de finish solo en hield stand. ,,Er zaten eigenlijk alleen maar goede renners bij. Ik zag veel jongens met rugnummer 1 op het kaderplaatje”, aldus Teunissen na afloop.
  2. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.