Volledig scherm
PREMIUM
OMD tijdens een optreden in Oslo in 2018 © Universal Images Group via Getty

Muziek OMD staat nog fier overeind en De Dijk brengt niets nieuws onder de zon

In de rubriek Schermtijd beluistert en bekijkt onze mediaredactie elke week het nieuwste aanbod. Dit zijn de hoogtepunten van deze week op kijk- en luistergebied.

  1. Van deze mierzoete Britse kerstreclames springen de barsten in je glazuur
    video

    Van deze mierzoete Britse kerstrecla­mes springen de barsten in je glazuur

    De Staatsloterij-commercial met in de hoofdrol het spuuglelijke schoothondje Frekkel was eind vorig jaar met voorsprong de meest tranentrekkende en warmbloedige kerstreclame op de Nederlandse televisie. Maar het kan allemaal nog zieliger, sfeervoller, bombastischer en extremer. De flitsende najaarscommercials die momenteel in Groot-Brittannië op de buis zijn, spannen de kroon. Het zijn in veel gevallen peperdure, met emoties overgoten minifilms die zó mierzoet zijn dat spontaan de barsten in tandglazuur kunnen springen. Zoals die van ‘zingende winterpeen met schaafangst’ Robbie Williams voor grootgrutter Aldi. Kijk, huiver en geniet!