-
Volledig scherm
© -

Auditierondes Idols boeien steeds minder mensen

De talentenjacht Idols is niet meer de tv-hit van weleer. Naar de tweede aflevering van het zesde seizoen keken gisteravond 683.000 mensen, blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek (SKO). Vorig seizoen wisten de auditierondes nog meer dan een miljoen mensen te boeien. De seizoensopener trok vorige week 718.000 kijkers.

  1. Bijna 1,3 miljoen kijkers zien enthousiaste Cevar het uitgillen in Kopen zonder kijken

    Bijna 1,3 miljoen kijkers zien enthousias­te Cevar het uitgillen in Kopen zonder kijken

    Shannon en Cevar willen niets liever dan een ruimer huis in een landelijke omgeving. Cevar ziet zichzelf al met z'n grasmaaier in de weer kan en Shannon staat te trappelen om een plek voor haar kookkunsten te hebben. Maar hun budget van 360.000 is allesbehalve een garantie in de 'rampzalige’ Groningse woningmarkt. Na lang zoeken zijn ze ten einde raad. Van het harde werken van het Kopen zonder kijken-team slaan de twee uiteindelijk steil achterover, zo zagen gisteravond bijna 1,3 miljoen kijkers.