
Ik zoek
Mijn Betalingen
Mijn Abonnement
Digitale producten
Veelgestelde vragen
Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice via het telefoonnummer, contactformulier of anders. Ga naar deze pagina voor alle mogelijkheden.
Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
De automatische incasso vindt niet plaats op een vast moment. Een aantal dagen voordat uw betaalperiode afloopt, vindt er een nieuwe afschrijving van het verschuldigde abonnementsgeld plaats.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
U kunt kiezen voor een betaling per factuur van uw abonnement met kwartaal, halfjaar of jaar betaling. Bij onze actieabonnementen bieden wij alleen maandbetalingen per automatische incasso aan. De eenvoudigste en voordeligste wijze van betalen is om BN DeStem toestemming te geven uw abonnementsgeld automatisch te laten incasseren. Mocht u het niet eens zijn met een afschrijving, dan kunt u deze laten terugboeken door binnen acht weken contact op te nemen met uw bank.
Kiest u voor automatische incasso, dan ontvangt u korting op uw abonnementstarief.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.