Ik zoek
Toon mij veelgestelde vragen over
De zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd.
Abonnementen
Of neem contact op met de Klantenservice voor advies via telefoonnummer 088-0561525. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
Wij helpen u graag verder.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.
iOS:
Op uw Apple-apparaat sluit u een Digitaal Basis abonnement af via de App Store. Dit abonnement biedt toegang tot alle artikelen in de BN DeStem nieuwsapp en op de website van BN DeStem. Het abonnement wordt elke maand automatisch verlengd en is elke maand opzegbaar.
Als u een abonnement afsluit via de App Store is het aanmaken van een account niet verplicht, maar wel sterk aan te raden. Wanneer u een account aanmaakt kunt u ook van uw abonnement profiteren op bd.nl. Zonder account heeft u alleen toegang in de app op uw Apple-apparaat.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Apple via 0800 - 0201581. Zij helpen u graag verder.
Android:
Op uw Android-apparaat kunt u kiezen voor Digitaal Basis of Digitaal. Digitaal Basis geeft onbeperkt toegang tot alle artikelen in de BN DeStem nieuwsapp en op de website van BN DeStem. Het Digitaal abonnement geeft u daarnaast ook toegang tot de Digitale krant app. Zowel Digitaal Basis als Digitaal is elke maand opzegbaar.
Als u zich wilt abonneren vanaf uw Android-apparaat, dan is het noodzakelijk om een account aan te maken. Direct nadat u uw abonnement heeft afgesloten kunt u een account aanmaken. U heeft dit account nodig om in te loggen in de app en toegang te krijgen tot alle artikelen.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
- Bergen op Zoom
- Breda
- Etten-Leur / Moerdijk
- Oosterhout
- Roosendaal
- Zeeuws Vlaanderen
Op zaterdag zijn er 5 edities:
- Bergen op Zoom
- Breda
- Roosendaal / Etten-Leur / Moerdijk
- Oosterhout
- Zeeuws Vlaanderen
Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw dierbare.
Dit is een verdrietige periode waarin u waarschijnlijk veel moet regelen. Wij helpen u graag met het stopzetten van het abonnement zodat u daar niet meer naar om hoeft te kijken. De stopzetting is direct en kosteloos en klantgegevens worden geblokkeerd voor verdere marketingdoeleinden. U meldt het overlijden het snelst via het formulier 'overlijden melden'. Lukt het niet om het overlijden digitaal te melden? Dan kunt u bellen met onze Nabestaandendesk op telefoonnummer 085 - 0004984.
Maak voor het doorgeven geen gebruik van de reguliere opzegmogelijkheden. Deze opzeggingen worden automatisch verwerkt en de klantgegevens worden dan niet direct geblokkeerd.
De reden dat Topics stopt per 1 december 2022 is een daling van het aantal gebruikers op het Topics-platform en een stijging in het gebruik van de eigen digitale producten van kranten. Uitgever DPG Media BV onderzoekt continu hoe zij de consument kan voorzien van kwalitatieve nieuwscontent van verschillende krantentitels.
Wist u dat er alternatieve nieuwsbrieven zijn waarop u zich kunt inschrijven? U gaat dan naar bndestem.nl. Via het menu gaat u naar 'Mijn Account' en kunt u inloggen met uw Topics / DPG Media account. Hier gaat u vervolgens naar het tabblad 'E-mail' en ziet u een overzicht van alle nieuwsbrieven die u kan gaan volgen.
Wilt u uw abonnement aanpassen door deze wijziging dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Betaling
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Kiest u voor automatische incasso, dan ontvangt u korting op uw abonnementstarief.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Bezorging
De bezorging van de krant staat in bepaalde gebieden onder druk door een tekort aan krantenbezorgers. Hoewel er veel acties zijn om bezorgers te werven lopen we het tekort nog niet helemaal in. Bezorgers hebben iets meer tijd nodig omdat zij soms meerdere wijken lopen bij gebrek aan voldoende mensen.
Door het bezorgvenster op zaterdag te verruimen naar 9.00 uur in de ochtend helpen we de bezorger hierbij. Overigens krijgen de meeste abonnees de krant een stuk vroeger.
De digitale krant blijft als vanouds vanaf 06.00 uur beschikbaar via krant.bndestem.nl of via de app. Wilt u meer informatie over het lezen van de digitale krant? Dan verwijzen wij u graag naar onze website over digitaal lezen.
BNDeStem wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 09.00 uur.
Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.
Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Komt u er online niet uit en wilt u uw bezorgklacht telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met onze bezorgservice. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.
U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de digitale krant app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. Let op, abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.
Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Indien u de krant vaker niet ontvangt, doen wij een onderzoek naar de bezorgsituatie. Binnen 7 werkdagen controleren wij dan de meldingen op uw adres en ontvangt u van ons een e-mail met meer informatie.
Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons distributiebedrijf in behandeling genomen. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Vakantieservice
U kunt uw vakantieonderbreking altijd annuleren. Geef uw annulering hier door. Wij zorgen ervoor dat uw wijziging binnen uiterlijk vijf werkdagen is verwerkt.
Op verzoek van diverse camping-, vakantiepark- en hoteleigenaren is de vakantie bezorgservice op deze locaties niet meer mogelijk. De eigenaren kunnen helaas niet garant staan voor een juiste levering van uw krant op een locatie waar veel vakantiebezoekers zijn. U kunt uw krant natuurlijk wel gewoon online blijven lezen.
Bekijk hier alle mogelijkheden van de vakantieservice.
*U kunt gebruik maken van onze vakantieservice als uw krant van maandag tot en met zaterdag bij u wordt bezorgd. De minimale onderbreking moet 6 dagen (inclusief zondag) zijn en mag niet langer dan 91 dagen duren. Bekijk hier alle voorwaarden.
Wilt u gebruik maken van onze vakantieservice? Geef dit minimaal een week van te voren aan ons door.
Mijn account
Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Met een DPG Media account kunt u inloggen op de websites en in de apps van deze merken van DPG Media:
- NU.nl, het AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, de Stentor, Tubantia, de Gelderlander, het ED, Brabants Dagblad, BN DeStem en de PZC
- Libelle, Veronica Superguide, Story, Nouveau, AutoWeek, Ouders van Nu, vtwonen college, Stijlvol Wonen
- Tijdschrift.nl, Reclamefolder.nl
- Qmusic, Joe
Wanneer u inlogt, krijgt u toegang tot bepaalde extra's of mogelijkheden. Deze verschillen per merk.
Heeft u een abonnement op een van de nieuwsmerken? Dan krijgt u onbeperkt toegang tot alle artikelen en video’s van dat nieuwsmerk.
Ga naar Log in of maak uw account aan, vul uw e-mailadres in en klik op 'Ga verder'. Zo kunnen we nagaan of u al een account heeft.
- Wanneer blijkt dat u al een account heeft, dan kunt u vervolgens uw wachtwoord invullen of op 'Wachtwoord vergeten' klikken.
- Wanneer blijkt dat u nog geen account heeft, dan kunt u direct een account aanmaken. Het enige wat u hiervoor nog moet doen is een wachtwoord kiezen.
Heeft u al een abonnement maar nog geen account? Maak een account aan zodat u kunt inloggen. Ga vervolgens via het menu naar uw account en koppel uw abonnement.
U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Waarschijnlijk maakt u gebruik van een abonnementsnummer dat nog niet actief is (toekomstig abonnement), niet meer geldig is (oud abonnement) of niet klopt.
Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.
Wordt uw postcode niet geaccepteerd?
Vul uw postcode in zonder spatie tussen de cijfers en de letters.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Weet u niet meer welk e-mailadres bij uw account hoort of is het e-mailadres niet meer actief? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
U heeft ook altijd de mogelijkheid om u via de toegezonden nieuwsbrief af te melden, door onderaan de nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Meer details vindt u in onze gebruiksvoorwaarden en privacy statement.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Digitaal lezen
U kunt BN DeStem op verschillende manieren digitaal lezen. Hier vindt u informatie over alle digitale producten van BN DeStem.
Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met uw account.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
U krijgt toegang door in te loggen met uw account via mijnomgeving.bndestem.nl. Uw abonnement dient gekoppeld te zijn aan uw account.
Om digitaal te kunnen lezen heeft u een internetverbindig nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. Let op: In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider.
Heeft u vragen met betrekking tot uw account? Kijk dan bij de veelgestelde vragen over account.
Heeft u nog geen abonnement? Bekijk de actuele mogelijkheden via bndestem.nl/abonneren.
U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.
Is uw abonnement al gekoppeld maar kijgt u toch geen toegang? Het is mogelijk dat de oude gegevens nog worden gebruikt door een instelling op uw computer. U kunt het beste uw cookies verwijderen en opnieuw inloggen.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Bezoekers van onze site krijgen eenmalig, via een pop-up, de vraag of BN DeStem meldingen mag weergeven. U kunt dan klikken op 'toestaan' of 'blokkeren'. Als u op 'toestaan' heeft geklikt, ontvangt u nieuwsmeldingen van de BN DeStem redactie wanneer u online bent. Deze meldingen worden ook wel notificaties of pushberichten genoemd.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Op elk willekeurig moment kunt u de meldingen (notificaties) uitschakelen in de instellingen van uw internetbrowser. We leggen dat hier uit voor 3 verschillende browsers:
In Chrome klikt op de menu-knop (de drie puntjes onder elkaar rechtsboven in de hoek van de browser). Vervolgens selecteert u Instellingen, klikt u op Geavanceerd en vervolgens op Privacy en beveiliging. Ga naar Site instellingen en tenslotte naar Meldingen. U kunt nieuwsmeldingen hier uitschakelen.
In Explorer klikt u op de menu-knop (de drie puntjes naast elkaar rechtsboven in de hoek van de browser). Vervolgens selecteert u Instellingen, klikt u op Geavanceerd en hier kiest u voor Machtigingen beheren. U kunt nieuwsmeldingen hier uitschakelen.
In Firefox klikt u achtereenvolgens op menu, opties en inhoud om de notificaties te kunnen beheren.
U kunt de meldingen ook uischakelen via de instellingen van Windows. Klik hiervoor met de rechter muisknop op Start (in de linker onderhoek van uw scherm). Kies Instellingen en ga naar Meldingen en acties.
BN DeStem Nieuwsapp
Ga naar de App Store (iOS) of naar Google Play Store (Android) en zoek op ‘BN DeStem ’.
Download de app ‘BN DeStem- Nieuws, Sport, Regio & Entertainment' en open deze.
Tik op 'menu' en vervolgens op het account icoon (linksbovenaan).
Hier kunt u inloggen met uw account of een account aanmaken. Alleen abonnees hebben toegang tot de Premium artikelen in de app.
Onderaan kunt u navigeren naar de verschillende mogelijkheden binnen de app.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
De app is ontworpen en gebouwd voor gebruik op uw smartphone. Op een Android tablet of iPad zal hij waarschijnlijk werken, maar we houden daar geen rekening mee. Voor een volledige ervaring op een tablet raden we aan om de website bndestem.nl te gebruiken.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Swipe naar de Regio (2de blok in de kubus) of tik op menu en kies dan 'Regio'. Tik opnieuw op menu en kies onderaan '+ Toevoegen'. Selecteer nu uw gewenste regio, u kunt maximaal 4 regio's selecteren.
Wilt u een regio verwijderen uit uw selectie? Ga naar 'Regio'. Selecteer in het menu onderaan de regio die u wenst te verwijderen. Klik bovenaan het scherm de naam van de geselecteerde regio aan. Gebruik nu het prullenbak icoon om deze regio te verwijderen.
Alle uitleg over Goal Alert vindt u op bndestem.nl/goalalert
BN DeStem Digitale krant
Ga naar de Google Play Store en zoek op ‘BN DeStem ’.
Download de app ‘BN DeStem digitale krant’.
Open de app en tik op het menu (drie streepjes) linksboven.
Tik op ‘Aanmelden’ en log in met uw BN DeStem account.
Tik op de 'Kiosk' en selecteer de krant die u wilt downloaden, deze is daarna terug te vinden onder 'Mijn kranten'. Eenmaal gedownload kunt u de krant ook zonder internetverbinding lezen.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
iOS:
Ga naar de App Store en zoek op 'BN DeStem'.
Download de app 'BN DeStem digitale krant'.
Open de app en tik op ‘Inloggen’ in de navigatiebalk.
Vul het e-mailadres en wachtwoord van uw account in en tik op ‘Inloggen’.
Tik op de 'Kiosk' en selecteer de krant die u wilt downloaden, deze is daarna terug te vinden onder 'Mijn kranten'. Eenmaal gedownload kunt u de krant ook zonder internetverbinding lezen.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Apple via 0800 - 0201581. Zij helpen u graag verder.
De Digitale krant wordt wordt van maandag t/m zaterdag om 6.00 uur gepubliceerd.
Om de Digitale krant te kunnen downloaden heeft u een internetverbinding nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. Let op: In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider.
Eenmaal gedownload kunt u de Digitale krant op een later tijdstip ook zonder internetverbinding lezen.
Het slotje betekent dat deze krant volledig gedownload is. U kunt op het slotje tikken waardoor het slotje sluit. Dit zal ervoor zorgen dat de krant niet automatisch verwijderd wordt. U kunt het slotje openen en sluiten door erop te tikken.
Android:
Open de digitale krant-app.
Open het menu instellingen en ga naar ‘Service’.
Vink ‘Automatisch downloaden’ aan.
iOS:
Open ‘Instellingen’ op het bureaublad van uw iPhone/iPad.
Tik op ‘Algemeen’.
Tik op ‘Ververs op achtergrond’.
Schakel ‘Ververs op achtergrond’ in.
Schakel in het onderstaande overzicht van uw apps, het knopje bij de BN DeStem digitale krant-app in.
Android:
Handmatig: Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen. Tik op ‘Mijn kranten’. Tik op de drie onder elkaar geplaatste puntjes rechtsboven. Tik op ‘Selecteren’ of op ‘Alles selecteren’. Dan verschijnt het prullenmand-icoon rechts bovenaan. Tik daarop.
Automatisch: Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen. Tik op ‘Service’. Tik op ‘Verwijder publicaties automatisch’. Kies daar wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.
iOS:
Handmatig: Ga naar 'Mijn kranten' in de navigatiebalk en tik op 'Bewerken'. Vink de kranten aan die u wilt verwijderen en tik op het prullenbak-icoon.
Automatisch: Ga naar 'Mijn kranten' in de navigatiebalk en tik op het prullenbak-icoon met pijlen. Kies nu wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.
Wij hebben speciaal voor onze puzzelaars een puzzel website, daar heeft u de mogelijkheid om uw antwoord online door te geven. Ga hiervoor naar bndestem.nl/puzzels
Overig
Stuur uw vraag, idee over de inhoud of andere tips naar onze redactie via e-mail of post. Hier vindt u de contactgegevens.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
BN DeStem is onderdeel van DPG Media. De advertentiemogelijkheden in de media van DPG Media combineren de sterke eigenschappen en het specifieke bereik van onze merken met de communicatiedoelstellingen van adverteerders. Met een portfolio van meer dan 140 merken en vele producten heeft DPG Media alles in huis om een boodschap succesvol over te brengen. Wij bieden crossmediale oplossingen met bereik over heel Nederland tot aan een specifieke postcode.
Ga naar dpgmedia.nl/adverteren voor meer informatie.
Ik heb een andere vraag
Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice via het telefoonnummer, contactformulier of anders. Ga naar deze pagina voor alle mogelijkheden.