Veelgestelde vragen
die u verder helpen

servicegerichtheidsonderzoek Vakantieservices Holliday Veelgestelde vraag

Service tijdens de corona epidemie

Het is mogelijk uw krant tijdelijk op een ander adres te ontvangen, binnen het verspreidingsgebied van uw krant. Hiervoor kunt u de vakantieservice gebruiken van uw krant.

Volgens het RIVM is het risico van besmetting via de krant heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Net als bij bezorging van post en pakketten is er geen bewijs dat mensen hierdoor besmet zijn geraakt. We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen er voor dat onze medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Medewerkers die ook maar enigszins ziek lijken blijven thuis en er is zo min mogelijk contact tussen mensen.

U kunt uw vakantieonderbreking altijd annuleren. Geef uw annulering hier door. Wij zorgen ervoor dat uw wijziging binnen uiterlijk vijf werkdagen is verwerkt.

Distributie volgt de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen er voor dat onze medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Medewerkers die ook maar enigszins ziek lijken blijven thuis, we werken met zo min mogelijk mensen en er is zo min mogelijk contact tussen mensen.

Abonnementen

U kunt BN DeStem op verschillende manieren lezen, op papier en digitaal. Bekijk alle abonnementsvormen en bijbehorende tarieven

Of neem contact op met de Klantenservice voor advies via telefoonnummer 088 – 013 99 20. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.00-17.00 uur. 

Wij helpen u graag verder.

Bekijk de actuele mogelijkheden via bndestem.nl/abonneren.

Of neem contact op met de Klantenservice voor advies via telefoonnummer 088 – 013 99 20. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.00-17.00 uur. 

Wij helpen u graag verder.

Op basis van uw postcode kunnen wij u precies vertellen welke editie van het BN DeStem wij bij u kunnen bezorgen. U kunt contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 013 99 20. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.00-17.00 uur
U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Gaat u verhuizen? Geef dit minimaal een week van te voren door via het aanvraagformulier. Direct na uw melding ontvangt u per e-mail een bevestiging.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet. 
 
U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met de Klantenservice via 088 - 0139664.

Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.

Wilt u liever online opzeggen?

Heeft u alleen een digitaal abonnement? Ga naar deze pagina, hier kunt uw digitale abonnement stopzetten/ aanpassen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Er zijn enkele verschillen tussen de abonnementsvormen voor iOS (Apple) en Android apparaten:

iOS:
Op uw Apple-apparaat sluit u een Digitaal Basis abonnement af via de App Store. Dit abonnement biedt toegang tot alle artikelen in de BN DeStem nieuwsapp en op de website van BN DeStem. Het abonnement wordt elke maand automatisch verlengd en is elke maand opzegbaar.

Als u een abonnement afsluit via de App Store is het aanmaken van een account niet verplicht, maar wel sterk aan te raden. Wanneer u een account aanmaakt kunt u ook van uw abonnement profiteren op bd.nl. Zonder account heeft u alleen toegang in de app op uw Apple-apparaat.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Apple via 0800 - 0201581. Zij helpen u graag verder.

 

Android:
Op uw Android-apparaat kunt u kiezen voor Digitaal Basis of Digitaal. Digitaal Basis geeft onbeperkt toegang tot alle artikelen in de BN DeStem nieuwsapp en op de website van BN DeStem. Het Digitaal abonnement geeft u daarnaast ook toegang tot de Digitale krant app. Zowel Digitaal Basis als Digitaal is elke maand opzegbaar.

Als u zich wilt abonneren vanaf uw Android-apparaat, dan is het noodzakelijk om een account aan te maken. Direct nadat u uw abonnement heeft afgesloten kunt u een account aanmaken. U heeft dit account nodig om in te loggen in de app en toegang te krijgen tot alle artikelen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

BN DeStem heeft 6 regio-edities:
  • Bergen op Zoom
  • Breda
  • Etten-Leur / Moerdijk
  • Oosterhout
  • Roosendaal
  • Zeeuws Vlaanderen

Betaling

U vindt onze incassodata onderaan bij de abonnementstarieven.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt kiezen voor een betaling per factuur van uw abonnement met kwartaal, halfjaar of jaar betaling. Bij onze actieabonnementen bieden wij alleen maandbetalingen per automatische incasso aan. De eenvoudigste en voordeligste wijze van betalen is om BN DeStem toestemming te geven uw abonnementsgeld automatisch te laten incasseren. Mocht u het niet eens zijn met een afschrijving, dan kunt u deze laten terugboeken door binnen acht weken contact op te nemen met uw bank.

Kiest u voor automatische incasso, dan ontvangt u korting op uw abonnementstarief.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bezorging

BN DeStem wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08.00 uur. 
Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen, of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.
 
Online doorgeven
Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice

Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

 

Telefonisch doorgeven

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 – 0561 520. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt. 

 

U kunt uw krant alsnog digitaal lezen. Download hiervoor de app op uw smartphone of tablet of ga direct naar digitale krant. (Abonnees met een Zaterdag-abonnement hebben helaas geen gratis toegang tot de digitale krant.)

 

Op zaterdag ontvangt u bovendien binnen 30 minuten na uw melding een e-mail met een persoonlijke tegoedbon. Wanneer u de tegoedbon uitprint kunt u deze inwisselen voor de zaterdagkrant bij een van onze losse verkooppunten.

 

Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd even contact opnemen met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit. Alle meldingen over problemen met bezorging worden doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten direct op zijn bezorglijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Als u vaker klachten meldt, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.
Alle schademeldingen en ongevallen worden door onze distributie-afdeling in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 013 99 20.
Het is mogelijk om een editie te ontvangen uit een andere regio dan waar u woont. Dit kan echter alleen via de post. Dat betekent dat u uw dagblad minimaal een dag later ontvangt en u betaalt verzendkosten. Deze kosten worden automatisch meegenomen in uw abonnementsprijs. Kiest u voor deze opties dan is uw abonnementsprijs dus hoger dan het reguliere tarief.

U kunt contact hierover opnemen met onze Klantenservice via 088 – 013 99 20. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.00-17.00 uur.

In de Digitale krant zijn alle edities beschikbaar. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met uw account.

Vakantieservice

U kunt uw vakantieonderbreking altijd annuleren. Geef uw annulering hier door. Wij zorgen ervoor dat uw wijziging binnen uiterlijk vijf werkdagen is verwerkt.

Op verzoek van diverse camping-, vakantiepark- en hoteleigenaren is de vakantie bezorgservice op deze locaties niet meer mogelijk. De eigenaren kunnen helaas niet garant staan voor een juiste levering van uw krant op een locatie waar veel vakantiebezoekers zijn. U kunt uw krant natuurlijk wel gewoon online blijven lezen.

Tijdens uw vakantie kunt u gebruiken van onze vakantieservice. Zo voorkomt u een volle brievenbus bij thuiskomst. We bieden u verschillende opties: U kunt uw krant laten bezorgen op een ander adres of u zet de bezorging gewoon een tijdje stop.Tegelijk kunt u de krant digitaal blijven lezen. Log in en geef uw vakantie online aan ons door. U ontvangt altijd een bevestiging via e-mail.

Wilt u gebruik maken van onze vakantieservice? Geef dit minimaal een week van te voren aan ons door. 

Bekijk hier alle mogelijkheden van de vakantieservice.

Mijn account

Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

BN DeStem account heet voortaan DPG Media account

Het account waarmee u als abonnee kunt inloggen bij BN DeStem heeft een nieuwe naam gekregen: DPG Media account. Dit ziet u wanneer u inlogt op bndestem.nl of in de app. Uw inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) zijn gelijk gebleven. Maar als u uw wachtwoord vergeten bent, dan kunt u dit gemakkelijk wijzigen door op 'wachtwoord vergeten' te klikken in het inlogscherm.  

 

Voordelen van inloggen met uw DPG Media account

  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van BN DeStem voor abonnees
  • Extra’s bij de andere nieuwsmerken van DPG Media, zoals exclusieve video’s en puzzels
  • Uw voorkeuren beheren, zoals nieuwsbrieven en notificaties


 

Waarom deze naamswijziging?
BN DeStem is onderdeel van DPG Media. Door de naam BN DeStem account te wijzigen naar DPG Media account, maken we duidelijk dat u met uw account kunt inloggen bij alle nieuwsmerken van DPG Media.

 

Bij welke nieuwsmerken kan ik inloggen met mijn DPG Media account?
Met uw DPG Media account kunt u inloggen bij het AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, de Gelderlander, de Stentor, Brabants Dagblad, het ED, BN DeStem en de PZC. Abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van de titel(s) waarop zij geabonneerd zijn. Ook gebruikt u uw DPG Media account om in te loggen bij Topics.

 

Verandert er, naast de naam, nog iets?
Alleen de naam en vormgeving van het account veranderen. Inhoudelijk verandert er niets, ook de gebruiksvoorwaarden en het privacy statement blijven ongewijzigd.

 

Ziet u in het inlogscherm van de app nog BN DeStem account staan?
In dit geval heeft u nog niet de nieuwste versie van de app op uw mobiele telefoon of tablet. U kunt de nieuwste versie gratis downloaden en installeren via de App Store of de Play Store.

 

U kunt op de volgende manier controleren of u een DPG Media accountl heeft.

Ga naar bndestem.nl en klik rechtsboven op het account-icoon. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' . Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'. 

Krijgt u de melding ‘Er is geen account gevonden voor dit e-mailadres’, dan heeft u geen account met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een account heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw account.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Na aanvang van uw abonnement kunt u direct een account aanmaken en gebruik maken van de digitale producten van BN Destem. We sturen u een e-mail met uw inloggegevens. 

Heeft u al een abonnement maar nog geen account? Ga dan naar account aanmaken en koppel direct uw abonnement. 

U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar bndestem.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wordt uw abonnementsnummer niet geaccepteerd?

Waarschijnlijk maakt u gebruik van een abonnementsnummer dat nog niet actief is (toekomstig abonnement), niet meer geldig is (oud abonnement) of niet klopt.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.


Wordt uw postcode niet geaccepteerd?
Vul uw postcode in zonder spatie tussen de cijfers en de letters.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Dit betekent dat uw abonnementsnummer is gekoppeld aan een account met een ander e-mailadres. Log uit, en log opnieuw in met het e-mailadres van uw account.

Weet u niet meer welk e-mailadres bij uw account hoort of is het e-mailadres niet meer actief? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar bndestem.nl/inloggen en klik op 'Wachtwoord vergeten?'. De link die u via e-mail ontvangt in uw inbox dient binnen een uur geactiveerd te worden. U kunt direct zelf een nieuw wachtwoord instellen en bevestigen.
 
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Ga naar bndestem.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'account', kies 'Wachtwoord wijzigen' en volg de instructies.
 
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Ga naar bndestem.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'account' en klik op uw oude e-mailadres. U kunt nu een nieuw e-mailadres toevoegen. Vervolgens ontvangt u een e-mail met een activatielink, hiermee bevestigt u het nieuwe e-mailadres. Tenslotte klikt u op 'Maak primair' bij het nieuwe e-mailadres in uw account. U kunt het oude e-mailadres nu verwijderen.
 
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
U kunt met uw account op maximaal 5 apparaten tegelijk inloggen.
 
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Een abonnement kan slechts aan 1 account gekoppeld worden. 
 
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Ga naar bndestem.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'E-mail' en selecteer de nieuwsbrieven die u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

U heeft ook altijd de mogelijkheid om u via de toegezonden nieuwsbrief af te melden, door onderaan de nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga in de app naar 'Menu'en tik op de instellingenknop (het tandwieltje rechtsboven). Selecteer vervolgens welk type pushberichten (notificaties) u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.
BN DeStem is onderdeel van DPG Media. DPG Media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als u gebruik maakt van uw DPG Media account.

Meer details vindt u in onze gebruiksvoorwaarden en privacy statement.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Digitaal lezen

U kunt BN DeStem op verschillende manieren digitaal lezen. Hier vindt u informatie over alle digitale producten van BN DeStem.

Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met uw account.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Een deel van de artikelen op bndestem.nl en in de nieuwsapp is gratis toegankelijk. De Premium artikelen zijn exclusief voor abonnees, dat geldt ook voor de Digitale krant. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen.

U krijgt toegang door in te loggen met uw account via bndestem.nl/inloggen. Uw abonnement dient gekoppeld te zijn aan uw account.

Om digitaal te kunnen lezen heeft u een internetverbindig nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. Let op: In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider. 

Heeft u vragen met betrekking tot uw account? Kijk dan bij de veelgestelde vragen over account.

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk de actuele mogelijkheden via bndestem.nl/abonneren.

Premium artikelen zijn artikelen waarmee BN DeStem zich onderscheidt, zoals achtergrondverhalen, interviews en natuurlijk de columns. Maar ook artikelen met praktische tips, waar u wat aan heeft. Het zijn artikelen waar we trots op zijn en die we graag exclusief met onze abonnees delen. U herkent Premium aan het gele Premium-label artikelen op de website en in de app.
 
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Open uw account en contoleer of uw abonnement aan uw account gekoppeld is.

U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Is uw abonnement al gekoppeld maar kijgt u toch geen toegang? Het is mogelijk dat de oude gegevens nog worden gebruikt door een instelling op uw computer. U kunt het beste uw cookies verwijderen en opnieuw inloggen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bezoekers van onze site krijgen eenmalig, via een pop-up, de vraag of BN DeStem meldingen mag weergeven. U kunt dan klikken op 'toestaan' of 'blokkeren'. Als u op 'toestaan' heeft geklikt, ontvangt u nieuwsmeldingen van de BN DeStem redactie wanneer u online bent. Deze meldingen worden ook wel notificaties of pushberichten genoemd.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Op elk willekeurig moment kunt u de meldingen (notificaties) uitschakelen in de instellingen van uw internetbrowser. We leggen dat hier uit voor 3 verschillende browsers:

In Chrome klikt op de menu-knop (de drie puntjes onder elkaar rechtsboven in de hoek van de browser). Vervolgens selecteert u Instellingen, klikt u op Geavanceerd en vervolgens op Privacy en beveiliging. Ga naar Site instellingen en tenslotte naar Meldingen. U kunt nieuwsmeldingen hier uitschakelen.

In Explorer klikt u op de menu-knop (de drie puntjes naast elkaar rechtsboven in de hoek van de browser). Vervolgens selecteert u Instellingen, klikt u op Geavanceerd en hier kiest u voor Machtigingen beheren. U kunt nieuwsmeldingen hier uitschakelen.

In Firefox klikt u achtereenvolgens op menu, opties en inhoud om de notificaties te kunnen beheren.

U kunt de meldingen ook uischakelen via de instellingen van Windows. Klik hiervoor met de rechter muisknop op Start (in de linker onderhoek van uw scherm). Kies Instellingen en ga naar Meldingen en acties.

BN DeStem Nieuwsapp

Ga naar de App Store (iOS) of naar Google Play Store (Android) en zoek op ‘BN DeStem ’.

Download de app ‘BN DeStem- Nieuws, Sport, Regio & Entertainment' en open deze.

Tik op 'menu' en vervolgens op het account icoon (linksbovenaan).

Hier kunt u inloggen met uw account of een account aanmaken. Alleen abonnees hebben toegang tot de Premium artikelen in de app.

Onderaan kunt u navigeren naar de verschillende mogelijkheden binnen de app.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De app is ontworpen en gebouwd voor gebruik op uw smartphone. Op een Android tablet of iPad zal hij waarschijnlijk werken, maar we houden daar geen rekening mee. Voor een volledige ervaring op een tablet raden we aan om de website bndestem.nl te gebruiken.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

De app brengt vier nieuwswerelden samen in de vorm van een kubus: algemeen nieuws, regionieuws, video’s en Topics. In deze uitlegvideo ziet u hoe de app werkt.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Swipe naar de Regio (2de blok in de kubus) of tik op menu en kies dan 'Regio'. Tik opnieuw op menu en kies onderaan '+ Toevoegen'. Selecteer nu uw gewenste regio, u kunt maximaal 4 regio's selecteren. 

Wilt u een regio verwijderen uit uw selectie? Ga naar 'Regio'. Selecteer in het menu onderaan de regio die u wenst te verwijderen. Klik bovenaan het scherm de naam van de geselecteerde regio aan. Gebruik nu het prullenbak icoon om deze regio te verwijderen.

Alle uitleg over Goal Alert vindt u op bndestem.nl/goalalert

BN DeStem Digitale krant

Android:

Ga naar de Google Play Store en zoek op ‘BN DeStem ’.

Download de app ‘BN DeStem digitale krant’.

Open de app en tik op het menu (drie streepjes) linksboven.

Tik op ‘Aanmelden’ en log in met uw BN DeStem account.

Tik op de 'Kiosk' en selecteer de krant die u wilt downloaden, deze is daarna terug te vinden onder 'Mijn kranten'. Eenmaal gedownload kunt u de krant ook zonder internetverbinding lezen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

 

iOS:
Ga naar de App Store en zoek op 'BN DeStem'.

Download de app 'BN DeStem digitale krant'.

Open de app en tik op ‘Inloggen’ in de navigatiebalk.

Vul het e-mailadres en wachtwoord van uw account in en tik op ‘Inloggen’.

Tik op de 'Kiosk' en selecteer de krant die u wilt downloaden, deze is daarna terug te vinden onder 'Mijn kranten'. Eenmaal gedownload kunt u de krant ook zonder internetverbinding lezen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Apple via 0800 - 0201581. Zij helpen u graag verder.

De digitale krant is niet regiogebonden, u heeft digitale toegang tot alle edities van BN DeStem. In de app tikt u op 'Kiosk' en daarna op ‘Kies uw editie’.

De Digitale krant wordt wordt van maandag t/m zaterdag om 6.00 uur gepubliceerd.

Om de Digitale krant te kunnen downloaden heeft u een internetverbinding nodig. Wanneer u geen wifi verbinding heeft, betaalt u het datatarief van uw telecomprovider. De meeste mensen hebben een telecom-abonnement met een databundel. Let op: In het buitenland zijn deze kosten mogelijk hoger dan in Nederland. Check dit bij uw telecomprovider. 

Eenmaal gedownload kunt u de Digitale krant op een later tijdstip ook zonder internetverbinding lezen.

Het slotje betekent dat deze krant volledig gedownload is. U kunt op het slotje tikken waardoor het slotje sluit. Dit zal ervoor zorgen dat de krant niet automatisch verwijderd wordt. U kunt het slotje openen en sluiten door erop te tikken.

U kunt de nieuwe Digitale krant via uw app automatisch laten downloaden zodra deze beschikbaar is. Belangrijk is dat de download niet onderbroken wordt. Eenmaal gedownload kunt u de Digitale krant op een later tijdstip ook zonder internetverbinding lezen. U kunt automatisch downloaden als volgt instellen:

Android:
Open de digitale krant-app.
Open het menu instellingen en ga naar ‘Service’.
Vink ‘Automatisch downloaden’ aan.

iOS:
Open ‘Instellingen’ op het bureaublad van uw iPhone/iPad.
Tik op ‘Algemeen’.
Tik op ‘Ververs op achtergrond’.
Schakel ‘Ververs op achtergrond’ in.
Schakel in het onderstaande overzicht van uw apps, het knopje bij de BN DeStem digitale krant-app in.

Android:
Handmatig: Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen. Tik op ‘Mijn kranten’. Tik op de drie onder elkaar geplaatste puntjes rechtsboven. Tik op ‘Selecteren’ of op ‘Alles selecteren’. Dan verschijnt het prullenmand-icoon rechts bovenaan. Tik daarop.

Automatisch: Tik op de drie onder elkaar geplaatste streepjes linksboven om het Instellingenmenu te openen. Tik op ‘Service’. Tik op ‘Verwijder publicaties automatisch’. Kies daar wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.

iOS:
Handmatig: Ga naar 'Mijn kranten' in de navigatiebalk en tik op 'Bewerken'. Vink de kranten aan die u wilt verwijderen en tik op het prullenbak-icoon.

Automatisch: Ga naar 'Mijn kranten' in de navigatiebalk en tik op het prullenbak-icoon met pijlen. Kies nu wanneer u de kranten automatisch wilt laten verwijderen: nooit, na 1, 3, 7 dagen, na 2 weken of een maand.

Een puzzel invullen vanuit de digitale krant via uw PC, tablet of smartphone is niet mogelijk. U kunt de puzzels wel uitprinten via de website of via de app als uw toestel op een printer is aangesloten.

Wij hebben speciaal voor onze puzzelaars een puzzel website, daar heeft u de mogelijkheid om uw antwoord online door te geven. Ga hiervoor naar bndestem.nl/puzzels

Topics

Topics is een online nieuwsplatform. Met Topics leest u het nieuws uit 13 toonaangevende kranten en kunt u eenvoudig alles volgen over die onderwerpen die u het meest interesseren.

Topics is exclusief voor abonnees van de aangesloten kranten, waaronder BN DeStem. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm of u Topics kunt gebruiken.

Om toegang te krijgen tot Topics gebruikt u dezelfde inloggegevens als die van BN DeStem. Uw abonnement dient gekoppeld te zijn aan uw account.

Ga naar bndestem.nl/topics

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U kunt bndestem.nl/topics bekijken op PC, tablet en smartphone

Voor tablet en smartphone is er ook een app beschikbaar. U vindt de Topics-app in de App Store en in de Google Play Store.

 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

U vindt alle print- en online-artikelen van alle Nederlandse en Belgische kranten van DPG Media terug op Topics. Het omvat, naast BN DeStem, de volgende titels:

De Volkskrant
Het Parool
Trouw
AD
Het Laatste Nieuws (BE)
De Morgen (BE)
Brabants Dagblad
De Gelderlander
De Stentor
Eindhovens Dagblad
PZC
Tubantia

De artikelen verschijnen op Topics zo goed als tegelijkertijd met het online nieuws op de websites. In de loop van de nacht verschijnen de artikelen van de ochtendkranten op Topics, ’s middags worden de artikelen van de middagkranten op Topics gepubliceerd.

Gebruikers van Topics ontvangen automatisch dagelijks een nieuwsbrief. U kunt zich uitschrijven voor de nieuwsbrief via de afmeldlink onderaan elke nieuwsbrief.

U kunt in- en uitschrijven voor de Topics nieuwsbrief op de Topics website wanneer u ingelogd bent met uw account. U klikt dan in het menu op uw naam , vervolgens op account en ten slotte op E-mail. Door het schuifje te verplaatsen kunt u zich in- of uitschrijven.

Overig

Stuur uw vraag, idee over de inhoud of andere tips naar onze redactie via e-mail of post. Hier vindt u de contactgegevens.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

BN DeStem is onderdeel van DPG Media. De advertentiemogelijkheden in de media van DPG Media combineren de sterke eigenschappen en het specifieke bereik van onze merken met de communicatiedoelstellingen van adverteerders. Met een portfolio van meer dan 140 merken en vele producten heeft DPG Media alles in huis om een boodschap succesvol over te brengen. Wij bieden crossmediale oplossingen met bereik over heel Nederland tot aan een specifieke postcode.

Ga naar dpgmedia.nl/adverteren voor meer informatie.

Voor meer vragen over de verkoop van onze kranten kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center van de afdeling Losse Verkoop. Bel 010 – 406 6400 of ga voor meer informatie naar www.dpglosseverkoop.nl.

Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 08.00-17.00 uur en zaterdags 08.00-12.00 uur.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ik heb een andere vraag

Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.