Contact opnemen
met Klantenservice

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Voor meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. 

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 - 0561 520. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Bel met de Bezorgservice

U wordt gemiddeld binnen 5-10 minuten geholpen door onze computer met spraakherkenning.

Bel met de Klantenservice

U wordt gemiddeld binnen 5-10 minuten geholpen.

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Op dit moment zijn onze medewerkers niet altijd goed bereikbaar. Ons excuus hiervoor.

Wijzigingen in uw gegevens of uw rekeningnummer kunt u eenvoudig invoeren via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.

Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.

Staat uw vraag niet bij veelgestelde vragen, dan kunt u van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur contact met ons opnemen. Het telefoonnummer van de Klantenservice is 088 – 013 9920.

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. Uw e-mail wordt binnen circa 2-5 werkdagen beantwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png pdf doc docx.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden