
Ik zoek
Veelgestelde vragen
Klik op deze link en vul uw abonnementsnummer in. U ziet direct aan welk e-mailadres uw abonnement gekoppeld is.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Uw abonnementsnummer (klantnummer) kunt u vinden bij elke afschrijving van het abonnementsgeld van uw bankrekening. Het nummer staat ook in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.
Wilt u uw abonnement wijzigen of opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven via deze pagina. Uw abonnement wordt dan aan het einde van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.
Heeft u de afgelopen 14 dagen een abonnement afgesloten?
U kunt uw abonnement herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de eerste krant via het herroepingsformulier.
Onze excuses voor het ongemak. Uw bezorgmelding kunt u eenvoudig online doorgeven, ga hiervoor naar Bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Om uw bezorgklacht te kunnen doorgeven, dient u in te loggen. U kunt hier inloggen en gelijk uw bezorgklacht doorgeven.
Ga naar Log in of maak uw account aan, vul uw e-mailadres in en klik op 'Ga verder'. Zo kunnen we nagaan of u al een account heeft.
- Wanneer blijkt dat u al een account heeft, dan kunt u vervolgens uw wachtwoord invullen of op 'Wachtwoord vergeten' klikken.
- Wanneer blijkt dat u nog geen account heeft, dan kunt u direct een account aanmaken. Het enige wat u hiervoor nog moet doen is een wachtwoord kiezen.
Log in en ga naar mijnomgeving.bndestem.nl/abonnementen/koppelen. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.
Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.
Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga hiervoor naar mijnomgeving.bndestem.nl. Nadat u bent ingelogd klikt u in het servicemenu rechts op 'Accountgegevens wijzigen? Klik hier'. Hier kunt u uw mailadres, wachtwoord en persoonlijke gegevens aanpassen.
Bent u wel ingelogd? Dan kunt u hier uw abonnement direct koppelen.