videostill uit de campagnevideo Roosendaal maakt het bereikbaar. Met dit soort gelikte beelden van de stad, maar vooral door verhalen van Roosendalers zélf, wil Citymarketing ervoor zorgen dat Roosendalers trots worden op hun woonplaats en dat ook gaan uitdragen.
Volledig scherm
videostill uit de campagnevideo Roosendaal maakt het bereikbaar. Met dit soort gelikte beelden van de stad, maar vooral door verhalen van Roosendalers zélf, wil Citymarketing ervoor zorgen dat Roosendalers trots worden op hun woonplaats en dat ook gaan uitdragen. © Koen Mol

Roosendaler speelt zelf de hoofdrol in nieuwe campagne: ‘Onze trots op de stad meer uitdragen’

ROOSENDAAL - Roosendaal is een échte stad, met een dorps karakter. Een plek waar iedereen elkaar kent én waar je je dromen waar kunt maken. Dat soort boodschappen komt het beste over als ze van de Roosendaler zelf komen, is de gedachte achter ‘Roosendaal maakt het bereikbaar’, de nieuwste campagne van Citymarketing. 

  1. Herman van Veen treedt eindelijk weer op: 'Heel gelukkig dat dit kan'
    Play

    Herman van Veen treedt eindelijk weer op: 'Heel gelukkig dat dit kan'

  2. Kiki's grote liefde stapte uit het leven vanwege dubbelleven: 'Hij leed aan seksverslaving'
    Play

    Kiki's grote liefde stapte uit het leven vanwege dubbelle­ven: 'Hij leed aan seksversla­ving'