Debbie Schoone liet haar boek drukken op twee rollen van 15 meter lang.
Volledig scherm
PREMIUM
Debbie Schoone liet haar boek drukken op twee rollen van 15 meter lang. © Pix4Profs/Gerard van Offeren

Deze Hoevense maakt zich via fotografie hard voor duurzaamheid

interviewDuurzaamheid is niet altijd een even aansprekend thema. Met haar foto's wil de Hoevense Debbie Schoone ze de aandacht trekken voor een belangrijk onderwerp.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.