Bioscoopeigenaar Carlo Lambregts in zijn nieuwe bioscoop in Roosendaal die eigenlijk nog niet open is geweest.
Volledig scherm
PREMIUM
Bioscoopeigenaar Carlo Lambregts in zijn nieuwe bioscoop in Roosendaal die eigenlijk nog niet open is geweest. © Peter van Trijen / Pix4Profs

Bios niet bang voor streamingdiensten: ‘Mensen willen dat grote scherm’

WEST-BRABANT - Populaire streamingdiensten als Netflix, Amazon en Disney+ maken voor het eerst meer omzet dan bioscopen. Toch vreest bioscoophouder Carlo Lambregts niet voor verklies van klandizie. Sterker nog, met titels als James Bonds ‘No time to die’, de Slag om de Schelde en The Minions, gaat hij vol vertrouwen het nieuwe jaar in. ,,Nu is het wachten op een openingsdatum.”

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.