Dick de Jong van museum De Koperen Knop.
Volledig scherm
PREMIUM
Dick de Jong van museum De Koperen Knop. © Ricardo Smit

Hardinxvelds museum blij met zomerdrukte: ‘Speurtocht met loep is populair’

De zomervakantie verloopt tot nog toe vrij regenachtig en fris. Museum De Koperen Knop in Hardinxveld-Giessendam heeft echter niet te klagen. Vanwege het slechte weer is het hartstikke druk aan de Binnendams 6. Dick de Jong is dik tevreden met de bezoekersaantallen.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.