Thinkstock
Volledig scherm
PREMIUM
© Thinkstock

Op vakantie? Regel op tijd een oppas voor je huisdier

Jij gaat lekker op vakantie, maar je hond wordt misselijk in de auto en je cavia kan niet tegen de warmte. Vaak is het praktischer je huisdier thuis te laten. Hoe vind je een oppas?

  1. Zo vier je mega luxe vakantie in Rotterdam (als je in één dag een maandsalaris kan uitgeven)
    PREMIUM

    Zo vier je mega luxe vakantie in Rotterdam (als je in één dag een maandsala­ris kan uitgeven)

    Een dagje vakantie in eigen stad, maar dan overgoten met het toppunt van luxe. Niet hoeven letten op het budget, waarop normaal altijd beknibbeld moet worden, maar voor eenmaal als een ‘big spender’ Rotterdam ervaren. Hoe zou dat er uit zien? We namen achter de computer de proef op de som en gaven in een dag een maandsalaris uit. ,,U kunt de limousine eventueel ook laten wachten.”
  2. Reis vol luxe aan boord van Oriënt Express: ‘Zeg nou zelf: dit vergeet je toch nooit meer?’
    PREMIUM
    Europa per trein

    Reis vol luxe aan boord van Oriënt Express: ‘Zeg nou zelf: dit vergeet je toch nooit meer?’

    Treinen is de trend, zeker in tijden van corona. Op afstand van elkaar relaxed reizen, terwijl het landschap als een levend schilderij aan je voorbijglijdt. Onze verslaggevers stapten in diverse landen in de trein en nemen u mee. Vandaag: van alle treinreizen die je in Europa kunt maken, is die met de Oriënt Express ongetwijfeld een van de duurste. Wat je ervoor krijgt: luxe, luxe en luxe, in een jaren 20-sfeer van de vorige eeuw. ,,Morgen rijdt Angelina Jolie mee.’’
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.