Volledig scherm
Brand in een woning in Putte. © Vincent Krijtenburg

Brand in woning Putte, bewoners hebben rook ingeademd

PUTTE - In een woning aan de Antwerpsestraat in Putte is maandagmiddag brand uitgebroken. Volgens de Veiligheidsregio hebben de bewoners rook ingeademd. Zij werden behandeld door het personeel van een ambulance.

De brand is ontstaan in het dak. Het ging om een uitslaande brand. Rond 16.20 uur meldde de Veiligheidsregio dat de brand niet meer uitslaand was.

Volledig scherm
© ANP
BN DeStem gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement

poll

Als scootmobielen onveilig zijn moet de minister die, net als de Stint, van de weg halen

Als scootmobielen onveilig zijn moet de minister die, net als de Stint, van de weg halen

  • Eens (85%)
  • Oneens (15%)
568 stemmen