Volledig scherm
Foto Ginopress

Bewoner ademt rook in bij brand in Bredase woning

BREDA - Bij een brand in een woning aan de Jan Darkennisstraat in Breda is donderdag heel veel rook vrij gekomen. De bewoner van de woning is meegenomen naar het ziekenhuis nadat hij rook had ingeademd.

De brandweer was met meerdere wagens op de melding afgekomen.

De politie heeft de bewoner van de woning gefouilleerd of dat iets met de brand te maken heeft is niet bekend. Door de politie zijn een aantal spullen gevonden bij de bewoner, die zijn meegenomen voor het onderzoek. 

De man is daarna door een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd omdat hij rook had ingeademd

In de woning bleek ook nog een hond te zijn, maar die is op tijd door de brandweer uit de woning gehaald. De hond is door de politie opgevangen.

De brandweer heeft de woning geventileerd.

poll

Van Gogh is wereldberoemd; terecht dat Brabant meebetaalt aan het terughalen van zijn werk.

Van Gogh is wereldberoemd; terecht dat Brabant meebetaalt aan het terughalen van zijn werk.

  • Eens (38%)
  • Oneens (62%)
735 stemmen