Het kenmerkende logo van Nike: de swoosh.
Volledig scherm
PREMIUM
Het kenmerkende logo van Nike: de swoosh. © AFP

Grootste sportmerk ter wereld gaat NAC vier jaar lang kleden

Bij een nieuwe start hoort nieuwe kleding. En dus is NAC vanaf volgend seizoen verlost van het Italiaanse B-merk Legea en de jaarlijkse vertragingen met de leveringen van de shirts. Daarvoor in de plaats wordt niemand minder dan multinational Nike de kledingsponsor van de eerstedivisionist.

  1. Nationaal watertekort: ‘Je hoeft niet je hele tuin te sproeien om je tuin te redden’
    PREMIUM

    Nationaal waterte­kort: ‘Je hoeft niet je hele tuin te sproeien om je tuin te redden’

    Door de aanhoudende droogte heeft Nederland officieel een watertekort. We moeten dus zuiniger omgaan met ons drinkwater. Maar we willen niet dat onze tuinplanten bij bosjes neervallen omdat het zo droog is. Toch hoef je niet elke avond met de tuinslang, gieter of sproeier in de weer, zeggen deskundigen. ,,Dan ben je vooral bezig je tuin in leven te houden. Maar dat hoort Moeder Natuur zelf te doen.’’