Archieffoto van een reuzenijs bij een snackbar. Foto ter illustratie.
Volledig scherm
Archieffoto van een reuzenijs bij een snackbar. Foto ter illustratie. © Freek Boon

Reuzenijs gestolen bij snackbar in Geffen: ‘Een jaar gratis ijs voor degene die ’m terugbrengt!’

‘Wat een kansloze eikels wonen er in, of rond Geffen. Blijf met je poten van andermans spullen af! Als je een ijsje wil, kom dan gewoon naar binnen. Sukkels!’ Teksten waar geen woord Spaans bij zit. Ze werden vanochtend geplaatst op de Facebookpagina van Eethuys ’t Akkertje in Geffen. De levensgrote ijshoorn van het bedrijf - karakteriserend voor elke snackbar met een beetje statuur - is gestolen.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.