Of we dergelijke reclamezuilen langs de Nederlandse snelwegen gaan zien, hangt af van de ideeën van de kwartiermaker.
Volledig scherm
Of we dergelijke reclamezuilen langs de Nederlandse snelwegen gaan zien, hangt af van de ideeën van de kwartiermaker. © Johan Wouters

Hoeksche Waard stelt kwartiermaker aan die eiland landelijk moet promoten

De gemeente Hoeksche Waard heeft een kwartiermaker aangetrokken om de gebiedsmarketing van het eiland in goede banen te leiden. 

  1. Donna (24) is de derde generatie in dit staalbedrijf ( en gaf er haar wereldbaan voor op)
    PREMIUM

    Donna (24) is de derde generatie in dit staalbe­drijf ( en gaf er haar wereldbaan voor op)

    Met een goede job bij cosmeticabedrijf Rituals Cosmetics en Amsterdam als woonplaats ontvouwde voor Donna Plomp zich een maatschappelijke carrière zoals ze wenste. Totdat ze ontdekte ‘dat het niet haar ding was’. Uit haar drang zelf te ondernemen, ontstond Ferro Duro, een bedrijf dat zich toelegt op exclusieve interieur- en buitenlevenaccessoires, die ook in België gretig aftrek vinden.