Leon Melissant (links) en Jeroen van den Berg hebben een pop-upconcept uitgebouwd tot een echte winkel waar zij vanaf 1 oktober decoraties en bloemen zullen verkopen.
Volledig scherm
PREMIUM
Leon Melissant (links) en Jeroen van den Berg hebben een pop-upconcept uitgebouwd tot een echte winkel waar zij vanaf 1 oktober decoraties en bloemen zullen verkopen. © Jeffrey Groeneweg

Dit is wat je krijgt als je een entertainer en een (rouw)bloemist bij elkaar brengt

In coronacrisistijd besloten Jeroen van den Berg van artiestenbureau JB Productions en Leon Melissant van Crea-Fleur de handen ineen te slaan, om het hoofd boven water te houden. Met groot succes: hun pop-upconcept Crea-Fleur Groenwereld is uitgegroeid tot een échte winkel met bloemen, planten en decoraties. Op 1 oktober gaat de zaak open.

  1. ‘Bitterballenoma’ Christine (77) komt sinds AH-reclame om in werk: ‘Dat ik dit nog mag meemaken’
    PREMIUM
    Hoe is het nu met

    ‘Bitterbal­leno­ma’ Christine (77) komt sinds AH-reclame om in werk: ‘Dat ik dit nog mag meemaken’

    ‘Mevrouw, waar liggen de bitterballen?’ - met deze zinsnede in de Albert Heijn reclame voor het EK voetbal 2021 werd Christine Visser (77) uit Mijnsheerenland vorig jaar zomer gebombardeerd tot een bekend tv-figuur. Niet langer kon ze meer over straat of naar de supermarkt zonder te worden herkend als dé ‘bitterballenoma’. Maar dat niet alleen: sindsdien heeft haar carrière ook een vlucht genomen.