Frédérique hoopt dat verdachte (14) snel herenigd wordt met familie, liedje over haar gaat viral

videoDe 14-jarige jongen die verdacht wordt van de ernstige mishandeling van Frédérique (14) in Amstelveen, moet zo snel mogelijk weer terug kunnen keren in de samenleving. Dat is de wens van het slachtoffer, zegt vader Paul Brink vandaag in een nieuwe verklaring op LinkedIn. ‘Ons gezamenlijk gevoel van eensgezindheid en tolerantie is vele malen sterker en krachtiger dan welke gevoelens van onwetendheid van enkelingen dan ook.’

1 reactie

  • J.P. De Lang

    2 maanden geleden
    Allereerst veel sterkte en beterschap Frederique!! Maar 1 ding snap ik niet. Als je eigen kind wat gedaan heeft wat niet mag, dan wordt zij daarop gewezen. Als je kind wat gedaan heeft wat werkelijk niet mag dan krijgt zij straf. Een paar dagen binnen of wat dan ook. Dit geval van Frederique is zo ernstig, die behoren toch straf te krijgen, maar er wordt zo gemakkelijk over gesproken, dat snap ik werkelijk niet. Een gevangenisstraf zullen ze niet krijgen, maar opname in een heropvoedingskliniek
  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.