EPA
Volledig scherm
© EPA

Ikea grijpt in na vernietigende kritieken en neemt tijdelijk minder bestellingen aan

klachtenregenDoor de ‘ongekend hoge vraag naar producten’ heeft Ikea de drastische beslissing genomen om tijdelijk minder nieuwe bestellingen aan te nemen. De huidige situatie met het coronavirus brengt volgens het woonwarenhuis ‘grote uitdagingen met zich mee’. ‘De klantenservice is drukker dan ooit tevoren. Het spijt ons dat we niet iedereen kunnen helpen zoals we zouden willen’, valt te lezen op de site van Ikea.

  1. Ikea overladen met klachten over slechte service: ‘Het frustreert en spijt ons’
    PREMIUM

    Ikea overladen met klachten over slechte service: ‘Het frustreert en spijt ons’

    Producten die niet of kapot worden geleverd, het achterblijven van terugbetalingen en een klantenservice die van de aardbodem verdwenen lijkt. Het regent al weken honderden klachten over Ikea. Het woonwarenhuis herkent de geschetste situatie en wijst naar de ‘ongekend hoge vraag naar producten’. ,,De huidige coronasituatie vraagt ongekend veel van onze operatie en brengt grote uitdagingen met zich mee”, meldt een woordvoerder.