Wouter Kolk, ceo van Ahold Delhaize (Europa en Indonesië).
Volledig scherm
PREMIUM
Wouter Kolk, ceo van Ahold Delhaize (Europa en Indonesië). © Ahold

Ahold Delhaize lanceert app als ‘goedmakertje’ voor megawinst in crisistijd

Met Albert Heijn, bol.com, Gall&Gall en Etos beleeft moederbedrijf Ahold Delhaize sinds de corona-uitbraak gouden tijden. Topman Wouter Kolk wil met de educatieve app On Track iets terugdoen voor de maatschappij.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.