Kees Thies over Chemours en het onderzoek naar de moestuinen.
Volledig scherm
PREMIUM
Kees Thies over Chemours en het onderzoek naar de moestuinen. © Fotomontage AD

Laat die ‘ambtelijke molens’ dan gewoon wat sneller draaien

COLUMNAmbtelijke molens draaien nu eenmaal traag. Menigmaal kreeg ik dit welbekende cliché om de oortjes geslingerd als ik, meestal beroepshalve, bij een bestuurder of een ambtenaar om tekst en uitleg vroeg over uiteenlopende zaken die maar niet wilden opschieten.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.