Directeur-bestuurder Peter-Jan van Steenbergen kijkt naar een opgezette purperreiger die in het Vogeltheater bij Kinderdijk poseert. Op de achtergrond staat allemaal informatie over de vogels die in het gebied voorkomen.
Volledig scherm
PREMIUM
Directeur-bestuurder Peter-Jan van Steenbergen kijkt naar een opgezette purperreiger die in het Vogeltheater bij Kinderdijk poseert. Op de achtergrond staat allemaal informatie over de vogels die in het gebied voorkomen. © Cor de Kock

Het nieuwe Vogeltheater wordt de entree van Kinderdijk: ‘Het gebied kent een grote biodiversiteit’

Kinderdijk is meer dan negentien molens. Die boodschap moet het nieuwe Vogeltheater over gaan brengen aan bezoekers. ,,Dit geeft een nieuwe dimensie aan een wandeltocht langs de molens’’, aldus directeur-bestuurder Peter-Jan van Steenbergen.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.