Volledig scherm
PREMIUM
© Thinkstock

Zo gaat het eraan toe bij de klachtenlijn van Pabo

column‘Hallo, seksshop Pabo klantenservice? Ik wil graag een klacht indienen. Nee, ik wacht wel even. Het zit zo: ik ben een van de gedupeerden.

Volledig scherm
Columnist Fee Buurmans. © Marcel Otterspeer / Pix4Profs

In jullie webshop heb ik een grote bestelling gedaan. Nou ja, groot, het eh, laat maar. Het probleem is dat er niks geleverd is en we zijn nu een maand verder. Belachelijk. Wanneer de order geplaatst is? Vóór 10 juli. Ja, toen gingen jullie failliet, inderdaad.

Wat de bestelling was? Geen sprake van, dat zeg ik niet, hoor. U kunt me niet helpen zonder die informatie? Vooruit. Maar dan dien ik ook nog een klacht in over de zogenaamde discretie die jullie pretenderen te waarborgen. Ik wil er wel alvast bij zeggen dat het voor een vriendin is, niet voor mezelf.

  1. Terugblikken: we genieten van mooie menselijke verhalen, maar ook trieste gebeurtenissen raken ons

    Terugblik­ken: we genieten van mooie menselijke verhalen, maar ook trieste gebeurte­nis­sen raken ons

    Nog ruim twee weken en we leven in 2020. Journalistiek denken we deze weken op de redactie veel aan terug- en vooruitblikken. Wat viel ons op in 2019, welke streekgenoten domineerden het nieuws, welke ontwikkelingen hebben we gesignaleerd in West-Brabant en wat gaat 2020 ons brengen. Het valt niet altijd mee terug te ploegen in ons geheugen, maar gebeurtenissen die echt grote impact hebben gehad, zijn door geen van de verslaggevers vergeten.