Volledig scherm
PREMIUM
© Thinkstock

Zo gaat het eraan toe bij de klachtenlijn van Pabo

column‘Hallo, seksshop Pabo klantenservice? Ik wil graag een klacht indienen. Nee, ik wacht wel even. Het zit zo: ik ben een van de gedupeerden.

Volledig scherm
Columnist Fee Buurmans. © Marcel Otterspeer / Pix4Profs

In jullie webshop heb ik een grote bestelling gedaan. Nou ja, groot, het eh, laat maar. Het probleem is dat er niks geleverd is en we zijn nu een maand verder. Belachelijk. Wanneer de order geplaatst is? Vóór 10 juli. Ja, toen gingen jullie failliet, inderdaad.

Wat de bestelling was? Geen sprake van, dat zeg ik niet, hoor. U kunt me niet helpen zonder die informatie? Vooruit. Maar dan dien ik ook nog een klacht in over de zogenaamde discretie die jullie pretenderen te waarborgen. Ik wil er wel alvast bij zeggen dat het voor een vriendin is, niet voor mezelf.