Tijn samen met Domien Verschuuren op het podium bij Serious Request op het Chasseveld in Breda. Archieffoto : Ramon Mangold/ Pix4Profs
Volledig scherm
Tijn samen met Domien Verschuuren op het podium bij Serious Request op het Chasseveld in Breda. Archieffoto : Ramon Mangold/ Pix4Profs © Foto: Ramon Mangold

Tijn leeft voort in onze harten, op onze nagels en in onze kranten

COLUMNZie je wel? Je bent niet dood, Tijn. Je leeft. Op de Grote Markt in Breda staat jouw glazen huisje. Je vader en je broertje lakken er nagels voor het goede doel.

0 reacties

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.