Volledig scherm
PREMIUM
De website van de provincie Brabant telt af tot de verkiezingen, waaraan liefst drie seniorenpartijen meedoen. © Brabant.nl; Marcel Otterspeer/Pix4Profs

Drie ouderenpartijen met dezelfde standpunten? Daar heeft niemand wat aan

COLUMNJetten, Marijnissen, Dijkhoff, Klaver, Baudet: aan het verkiezingsdebat bij RTL4 namen deze week vijf politieke­­ jonkies deel. Allemaal dertigers. Maar in de provincie zien we iets anders.

1. Het echte NAC mag nu snel opstaan voor ook Annie ontslagen wordt
    PREMIUM

Het echte NAC mag nu snel opstaan voor ook Annie ontslagen wordt

Overal waar we komen, vragen de mensen wie wij zijn... Het is de eerste zin uit een lied dat de supporters van NAC iedere wedstrijd weer recht vanuit het hart het stadion laten rondzingen. 'Wie zijn wij eigenlijk?', zullen ze zich inmiddels afvragen. Meer en meer komen ze erachter dat er twee NAC's zijn. Het NAC van het volk, dat zich herkent in trainers als Stijn Vreven en Peter Hyballa. En het NAC van de ingehuurde bestuurders, technocraten en de onzichtbare geldschieters.