De initiatiefneemsters van Toeristisch Traai. Vlnr: Susan Nash, Petra Kimmel, Kathleen van Gorp en Marlies Joosen.
Volledig scherm
PREMIUM
De initiatiefneemsters van Toeristisch Traai. Vlnr: Susan Nash, Petra Kimmel, Kathleen van Gorp en Marlies Joosen. © Pix4Profs-Ron Magielse

Toeristisch Traaie gaat online met ‘de schaans en de meulen, de merk en de kerk’

TERHEIJDEN – Op de toeristen moeten ze nog even wachten, maar als het aan Stichting Toeristisch Traaie ligt zijn ze er klaar voor. Zaterdag gaat de website de lucht in waarop zichtbaar is wat hun dorp te bieden heeft: ‘Terheijden heeft stiekem echt veel dat de moeite waard is’

De informatiemarkt die gepland stond voor aanstaande zaterdag valt door de coronamaatregelen in het water. ,,Zonde want we wilden de 24 ondernemingen die aangesloten zijn bij de stichting presenteren aan het publiek en zo laten zien dat Toeristisch Traaie draait”, aldus initiatiefneemster Petra Kimmel.

In samenwerking met indebuurt Breda