Bredanaar Jeroen van Glabbeek (midden), CEO van CM.com, zette vorig jaar zijn handtekening onder een sponsordeal met Circuit Zandvoort. Van Glabbeek wordt op de foto geflankeerd door Jan Lammers (l), sportief directeur Dutch Grand Prix en Robert van Overdijk, directeur Dutch Grand Prix.
Volledig scherm
PREMIUM
Bredanaar Jeroen van Glabbeek (midden), CEO van CM.com, zette vorig jaar zijn handtekening onder een sponsordeal met Circuit Zandvoort. Van Glabbeek wordt op de foto geflankeerd door Jan Lammers (l), sportief directeur Dutch Grand Prix en Robert van Overdijk, directeur Dutch Grand Prix. © ANP

Sponsorschap Circuit Zandvoort ‘een hele slimme deal’ van CM.com: ‘Je maakt jezelf sexy’

BREDA - Een jaar geleden nog een droom voor Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com, afgelopen weekend was het werkelijkheid: de hele wereld zag race-auto's langs borden flitsen met daarop CM.com. Het Bredase bedrijf werd augustus vorig jaar hoofdsponsor van circuit Zandvoort. Maar wat levert zo'n sponsordeal nou eigenlijk op?

In samenwerking met indebuurt Breda