Lidia van Hooijdonk, geestelijk moeder en hoofdredacteur van ChaTime.
Volledig scherm
Lidia van Hooijdonk, geestelijk moeder en hoofdredacteur van ChaTime. © Foto René Schotanus/Pix4Profs

ChaTime is helemaal terug: online én weer als magazine

BREDA - Het leek einde verhaal te zijn voor het Bredase kinderplatform ChaTime van Lidia van Hooijdonk. Maar ‘na veertien jaar tobben’ ziet de toekomst er plots zonnig uit: Van Hooijdonk gaat samenwerken met Social Work Breda.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Breda