Geef je nu op voor het testpanel van de Fietstest 2022
oproepADR (AD en zeven regionale nieuwstitels) gaat binnenkort weer van start met de Fietstest en we hopen jou te mogen ontvangen als lid van ons testpanel! Via deze weg krijg je als eerste de mogelijkheid om je aan te melden voor de ADR Fietstest 2022. Ook dit jaar pakken we weer groot uit en testen in totaal meer dan 80 e-bike-modellen in diverse categorieën
Zo testen we: elektrische stadsfietsen, elektrische sportieve woon-werkfietsen, elektrische toerfietsen, speedpedelecs 45km/u, elektrische lifestylefietsen, elektrische vouwfietsen en elektrische bakfietsen.
Van maandag 21 februari tot en met zaterdag 19 maart heb je de mogelijkheid een dagdeel in te plannen om de allernieuwste e-bikes te testen. Op deze dag ben je onderdeel van het ADR-testpanel. Hiermee ga je de lezers van alle ADR-titels helpen bij hun keuze. De testdagen worden georganiseerd in samenwerking met Fietstest.nl en vinden plaats vanaf het Fietstest.nl Experience Center in Utrecht.
Goed om te weten
De ADR Fietstest wordt op basis van ‘private testing’ afgenomen. Fietstest.nl ondersteunt jou persoonlijk bij het testen van de e-bikes. Er wordt getest van maandag 21 februari t/m zaterdag 19 maart. Elk testpanel lid krijgt circa 3 uur de tijd om testritten te maken. Er wordt getest binnen twee dagdelen (‘s ochtends van 10.00 tot 13.00 uur en ‘s middags van 13.00 tot 16.00 uur). We volgen bij het testen de covid-19-richtlijnen van het RIVM. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij je om met maximaal 2 personen de ADR Fietstest te bezoeken.
Via de online agenda van Fietstest.nl kun je een afspraak inplannen voor het dagdeel dat jij wilt deelnemen.
Let op, we kunnen maar een beperkt aantal deelnemers ontvangen, dus vol = vol. Plan hier jouw testdag.
Benieuwd naar de Fietstest van vorig jaar? Klik op de afbeelding hieronder voor alle artikelen.
Wij zullen je gegevens niet voor andere doeleinden gebruiken. Meer informatie vind je in ons privacy-statement.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUMautotest
Opel Astra Sports Tourer getest: ruim en handig, maar niet de beste
-
PREMIUMEnergierekening
Harmen: ‘Mijn huis had energielabel C, maar dat was misschien een beetje optimistisch’
Harmen Visser (28) uit Eindhoven heeft twee verschillende energiecontracten omdat dit voor hem voordeliger is. Hoeveel geld besteed jij aan energie in huis? Hoe probeer je de kosten omlaag te brengen? Deze vragen stellen we elke week aan een Nederlander. -
PREMIUMautotest
Stoere Jeep Compass is zuinig met elektrisch rijden
De Compass is misschien wel de meest aantrekkelijke Jeep van dit moment. Omdat hij een acceptabele prijs combineert met goede, praktische eigenschappen. Bovendien oogt hij stoer, zoals het een echte Jeep betaamt. Onze autoredactie heeft hem getest. -
Toenemende onrust bij ooit zo machtige Volkswagen: ‘Stop dwangarbeid in China’
Een verloren concurrentiestrijd in China, ontslagen bestuurders en morrende aandeelhouders. Het borrelt binnen het machtige Duitse autoconcern Volkswagen. Op de aandeelhoudersvergadering lieten ook activisten zich niet onbetuigd. -
Flitsers of toch niet? Dit houden de nieuwe camera’s boven de A12 in de gaten
Net op tijd vol in de remmen op de A12 bij Gouda omdat je een flitspaal ziet? Geen nood, er wordt niet op snelheid gecontroleerd, zegt Rijkswaterstaat.Gouda
-
Getest: Dit is de beste wasmachine voor grotere huishoudens
-
-
-
PREMIUM
Gewone fiets bijna twee keer zo gezond als e-bike: zoveel calorieën verbrand je per uur
Drie op de tien Nederlanders rijden inmiddels op een elektrische fiets. Ook relatief jonge fietsers zijn overstag. Is dat nou goed nieuws? Want trappen met ondersteuning is toch lang niet zo gezond als jezelf verplaatsen op een gewone fiets? De Fietsersbond en een bewegingswetenschapper zetten op een rij wat de verschillen zijn. -
Dongel om brandstof te besparen: wondermiddel of consumentenbedrog?
Ze heten OBD-dongels en zijn te koop via internet voor prijzen die variëren tussen de 4,99 en 39,99 euro. Volgens de makers kun je er veel brandstof mee besparen, maar de Duitse evenknie van de ANWB zegt dat deze brandstof besparende tools helemaal niets doen.