article
1.6285493
ROOSENDAAL - Het kan dus wel, succesvol ondernemen in de Roosendaalse binnenstad. BN DeStem spreekt deze zomer met ondernemers. Vandaag ambachtelijk slager Anton van Oevelen. zijn zaak is al decennia lang een begrip.
Roosendaalse slager Van Oevelen: 'Je moet altijd zelf aanwezig zijn'
ROOSENDAAL - Het kan dus wel, succesvol ondernemen in de Roosendaalse binnenstad. BN DeStem spreekt deze zomer met ondernemers. Vandaag ambachtelijk slager Anton van Oevelen. zijn zaak is al decennia lang een begrip.
http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/roosendaalse-slager-van-oevelen-je-moet-altijd-zelf-aanwezig-zijn-1.6285493
2016-08-23T06:38:00+0000
http://www.bndestem.nl/polopoly_fs/1.6285495.1471898375!image/image-6285495.JPG
Roosendaal,Ondernemen,ondernemen,hermes
Roosendaal
Home / Regio / Roosendaal / Roosendaalse slager Van Oevelen: 'Je moet altijd zelf aanwezig zijn'

Roosendaalse slager Van Oevelen: 'Je moet altijd zelf aanwezig zijn'

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Bij slager Anton van Oevelen staat vakmanschap en kwaliteit voorop. foto peter van trijen/pix4profs
    ROOSENDAAL - Het kan dus wel, succesvol ondernemen in de Roosendaalse binnenstad. BN DeStem spreekt deze zomer met ondernemers. Vandaag ambachtelijk slager Anton van Oevelen. zijn zaak is al decennia lang een begrip.

    In 1960, toen de vader van slager Anton van Oevelen de huidige zaak opstartte, waren er ruim veertig ambachtelijke slagerijen in Roosendaal. Dat aantal is geslonken tot momenteel ongeveer zes winkels, de islamitische slagerijen niet meer gerekend. Terwijl het aandeel van de vleesverkoop deels door supermarkten werd overgenomen, heeft Van Oevelen nooit aan klandizie te klagen gehad.

    "Het succes zit in het feit dat je vakmanschap moet combineren met goed management. Ik ga altijd voor de beste kwaliteit. In dit vak moet je daar nooit mee sjoemelen. Ik koop bijvoorbeeld uitsluitend vrouwelijk roodbont rund in omdat dit vlees fijner van structuur is. Daarbij zorg ik voor goed en vriendelijk personeel achter de toonbank." 

    "Ik denk dat het ook belangrijk is dat je zelf altijd aanwezig bent. Service staat bij ons eveneens hoog in het vaandel. Als een vaste klant een keertje ziek is, wordt het vlees zonder extra kosten thuisgebracht. Maar ik stuur ook op cijfers. Ik kijk om me heen om te zorgen dat we concurrerend zijn met andere bedrijven en zorg voor een goede kwaliteit-prijsverhouding. Verder blijf ik me constant bijscholen."

    Lees het hele verhaal in BN DeStem van dinsdag 23 augustus