article
1.6632296
BREDA - Burgers & Beers bestaat één jaar en viert dat met een mannenavond en een innovatieve actie.
Like of tweet genoeg voor biertje bij Burgers & Beers in Roosendaal
BREDA - Burgers & Beers bestaat één jaar en viert dat met een mannenavond en een innovatieve actie.
http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/like-of-tweet-genoeg-voor-biertje-bij-burgers-beers-in-roosendaal-1.6632296
2016-11-10T18:27:00+0000
http://www.bndestem.nl/polopoly_fs/1.6632388.1478803783!image/image-6632388.JPG
Roosendaal,Horeca,sociale media,hermes
Roosendaal
Home / Regio / Roosendaal / Like of tweet genoeg voor biertje bij Burgers & Beers in Roosendaal

Like of tweet genoeg voor biertje bij Burgers & Beers in Roosendaal

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Foto Chris van Klinken / Pix4Profs
    BREDA - Burgers & Beers bestaat één jaar en viert dat met een mannenavond en een innovatieve actie.

    Allereerst die innovatie. Het Bredase bedrijf Kwettr richtte een zogenoemde digitale pop-up store voor Burgers & Beers op. Mensen kunnen met een bericht op Twitter over het café, dat op de Markt is gevestigd, en het liken van Burgers & Beers op Facebook korting op de maaltijd of een gratis biertje scoren.

    "Ik ben altijd op zoek naar een originele manier om mensen te bereiken", zegt Van Oeveren, de eigenaar van de zaak. Na het tweeten en liken - dat via een tijdelijke website gebeurt - krijgt de klant een code gemaild. Die kan hij of zij pas na een paar weken verzilveren. "Zodat ze in ieder geval terugkomen", licht Bas Kruijssen van Kwettr toe.

    "Het is digitale mond-tot-mondreclame." Voor Van Oeveren is het de ideale manier om klanten te lokken. "In de winter blijven mensen vaak binnen zitten."

    Naast deze actie, gaat Van Oeveren op 20 november ook voor een nieuw evenement: de Gentlemen's Beer Club.

    "Bier, sterke drank, sigaren en stoere verhalen", is zijn omschrijving.