article
1.6196113
HOEVEN - Laatst belde zijn moeder. Of haar zoon wel wist dat in zijn geboortedorp Hoeven vier woonhuizen nog geen kabel hadden? ‘Straks zitten ze bij KPN’, waarschuwde ze nog. Hij liet meteen een sleuf graven.
Ziggo-baas Baptiest Coopmans uit Hoeven: Als een klant klaagt, heeft hij in principe gelijk
HOEVEN - Laatst belde zijn moeder. Of haar zoon wel wist dat in zijn geboortedorp Hoeven vier woonhuizen nog geen kabel hadden? ‘Straks zitten ze bij KPN’, waarschuwde ze nog. Hij liet meteen een sleuf graven.
http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/hoeven/ziggo-baas-baptiest-coopmans-uit-hoeven-als-een-klant-klaagt-heeft-hij-in-principe-gelijk-1.6196113
2016-07-16T06:00:00+0000
http://www.bndestem.nl/polopoly_fs/1.6196123.1468592678!image/image-6196123.jpg
Hoeven,kabel,Televisie,Ziggo
Hoeven
Home / Regio / Roosendaal / Hoeven / Ziggo-baas Baptiest Coopmans uit Hoeven: Als een klant klaagt, heeft hij in principe gelijk

Ziggo-baas Baptiest Coopmans uit Hoeven: Als een klant klaagt, heeft hij in principe gelijk

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Baptiest Coopmans,topman van Ziggo.foto Paul Groeneveld / Pix4PROFS
    HOEVEN - Laatst belde zijn moeder. Of haar zoon wel wist dat in zijn geboortedorp Hoeven vier woonhuizen nog geen kabel hadden? ‘Straks zitten ze bij KPN’, waarschuwde ze nog. Hij liet meteen een sleuf graven.

    Het typeert Baptiest Coopmans (50) en zijn afkomst. Nette middenstanders, met een winkel in kerkartikelen, die ook op zondag de klant nog hielpen. „Nou moest dat vaak, want we verkochten beschilderde kaarsen en als er zondags voor de mis één brak in Bergen op Zoom en de koster belde in paniek, dan brachten wij een nieuwe.”

    En zo hoort het ook bij Ziggo te zijn. Ruim vierduizend medewerkers moeten snappen dat ruim vier miljoen kabelklanten op de eerste plaats komen. Altijd. „Als een klant klaagt, heeft hij in principe gelijk. Er zijn maar weinig mensen die de boel willen beduvelen. Dus die moeten we snel helpen. Ziggo staat voor plezier en entertainment, dat moeten wij ook uitstralen. En daarbij gelden drie bedrijfsbeloftes: bij ons krijg je meer dan bij de concurrent, wij behandelen jou persoonlijk en we houden het simpel.” 

    Zaterdag in BN DeStem een uitgebreid verhaal met Baptiest Coopmans.