article
1.6558495
OOSTERHOUT - In twaalf appartementencomplexen van Thuisvester wachten huurders nog steeds op de afrekening van de stookkosten over het jaar 2015. Een afrekening die al vóór 1 juli dit jaar binnen had moeten zijn.
Huurders Thuisvester-complexen Oosterhout wachten op afrekening stookkosten
OOSTERHOUT - In twaalf appartementencomplexen van Thuisvester wachten huurders nog steeds op de afrekening van de stookkosten over het jaar 2015. Een afrekening die al vóór 1 juli dit jaar binnen had moeten zijn.
http://www.bndestem.nl/regio/oosterhout/huurders-thuisvester-complexen-oosterhout-wachten-op-afrekening-stookkosten-1.6558495
2016-10-22T06:15:00+0000
http://www.bndestem.nl/polopoly_fs/1.6156285.1467350706!image/image-6156285.jpg
Oosterhout,Sociaal en maatschappij,terugkrijgen,stookkosten,bijbetalen,afrekening,Thuisvester,hermes
Oosterhout
Home / Regio / Oosterhout / Huurders Thuisvester-complexen Oosterhout wachten op afrekening stookkosten

Huurders Thuisvester-complexen Oosterhout wachten op afrekening stookkosten

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      ANP
    OOSTERHOUT - In twaalf appartementencomplexen van Thuisvester wachten huurders nog steeds op de afrekening van de stookkosten over het jaar 2015. Een afrekening die al vóór 1 juli dit jaar binnen had moeten zijn.

    Om hoeveel huurders het gaat, kan Thuisvester niet zeggen. Vermoedelijk honderden. Daniela Schachinger is een van hen. Zij woont in een complex aan de Boerhaavelaan (ruim vijftig woningen). "In juli kregen we een brief dat het 1 oktober zou worden. Maar tot op heden hebben we nog geen bericht gehad van Thuisvester", zegt Schachinger.

    "Wij, huurders, zijn nu al maanden in het ongewisse wat we wel of niet moeten bijbetalen of terugkrijgen." Schachinger trok al meerdere keren bij Thuisvester aan de bel. Zonder resultaat. "Tot op heden heb ik geen helder antwoord gekregen over de reden."

    Connie Tuijl, woordvoerder Thuisvester, verklaart: "Eerst konden we niet afrekenen omdat de gegevens van de leveranciers ontbraken. Toen we die wél hadden, zijn we helaas niet in staat geweest deze tijdig te verwerken."

    Bewoner Kees-Jan Bouwhof heeft er weinig problemen mee. Bouwhof: "Ik krijg eigenlijk elk jaar geld terug, dus ik maak me niet zo'n zorgen."